Søg
Filters

Reklamationsret

Reklamationsret

Dit køb er omfattet af købeloven herunder mangelreglerne. Det betyder at kunden enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, tilbagebetalt eller tilgode, afhængig af den konkrete situation og vurdering. Det er et ufravigeligt krav at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere varen inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til moododense@gmail.com. Bemærk venligst at en reklamation der sendes retur, uden der har været kontakt med os inden forsendelse, ikke umiddelbart godkendes. Ligeledes godkendes en reklamation heller ikke uden påvisning af dokumentation for købet via. en bon/faktura.

Varen sendes derefter til:

Butik Mood

Vestergade 86

5000 Odense C

Danmark

Ved forsendelse af reklamationen er det dit ansvar at sørge for at varen/varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for returpakken indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Reklamations returpakker skal tilbageleveres ved omdeling på samme måde som er gældende ved almindelig returpakker. Læs mere under punktet fortrydelsesret/ombytning.

Reklamationer kan også afleveres i vores fysiske butik, Vestergade 86 5000 Odense C. Husk at medbringe din bon eller faktura, ellers kan vi ikke godkende din reklamation.

 

Klagerettigheder og Klageadgang:

Som kunde eller anden modtager af en vare fra Butik Mood, kan du altid kontakte vores kundeservice, hvis du har klager over en vare som er købt hos os. Vores kundeservice kan kontaktes på butikkens tlf: 28300314 eller mail: moododense@gmail.com. Som kunde har du desuden også andre muligheder for klageangivelse. Se nedenfor:

  •          Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning. Adresse: Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby.
  •          Center for klageløsning: www.forbrug.dk
  •          EU-Komissionens online klageportal. Husk at angive butikkens mail: moododense@gmail.com, ved indgivelse af en klage.
             Dette er kun relevant hvis du har bopæl i et andet EU-land. Følg linket: http://ec.europa.eu/odr.

Forbrugerklagenævnet. Følg linket for at indgive en online klage hos forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

Købeloven giver reklamationsret og klagerettighed i 24 måneder.